בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי משמעותי במעמד המפורסמים: יותר ויותר מהם פונים לעולם הרשתות החברתיות ומפנים את תשומת הלב שלהם לעוקבים הדיגיטליים. לא מדובר רק על הכוכבים ההוליוודיים, אלא גם על אנשים שפשוט התפרסמו בזכות התוכן שהם יצרים. אז מי הם המפורסמים שהפכו למשפיעני רשת, ואיך הם עשו זאת?

1. קים קרדשיאן

הכוכבת המפורסמת קים קרדשיאן היא אחת הדוגמאות המובהקות לאדם שהפך למשפיענית רשת. היא התחילה את דרכה בעולם התעשייה הטלוויזיונית, אך כיום היא ידועה בעיקר בזכות עמודי האינסטגרם והטוויטר שלה, שם היא משתפת את חייה האישיים, המלצות על מוצרים וגם עוסקת בקמפיינים שיווקיים. קים הצליחה להפוך את המותג שלה לאימפריה של ממש.

2. דוויין "דה רוק" ג'ונסון

אחד השמות הגדולים בעולם הסרטים, דוויין "דה רוק" ג'ונסון, ניצל את הפופולריות שלו גם ברשתות החברתיות. הוא לא רק שחקן מצליח, אלא גם יזם, וכולנו מכירים את הדמות החמה והכנה שלו בעמודים האישיים. הג'ונסון הפך למשפיען עולמי בשיתוף עם מותגים רבים, והוא משתמש במדיות החברתיות כדי לשתף את המסר שלו עם העוקבים.

3. סנופ דוג

הראפר המפורסם סנופ דוג לא רק שיצר לעצמו מקום בעולם המוזיקה, אלא גם נכנס חזק לעולם הדיגיטל. עם קמפיינים משעשעים, פרסומים אישיים וחיים מלאי הומור, סנופ דוג הוא דמות שהיא יותר ממוזיקאי – הוא גם משפיען רשת מצליח.

4. קיילי ג'נר

קיילי ג'נר, אחותה של קים קרדשיאן, היא דוגמה מצוינת למפורסמת שהפכה את הרשתות החברתיות למקור הכנסה מרכזי. היא הפכה את עמוד האינסטגרם שלה לכלי שיווקי עוצמתי למותג "Kylie Cosmetics", ובעצם בנתה את כל אימפריית הקוסמטיקה שלה דרך הרשתות החברתיות בלבד.

סיכום

המפורסמים שהפכו למשפיעני רשת הפכו לא רק לכוכבים, אלא גם לעסקים עצמם. הם מצליחים להפעיל את השפעתם על קהל רחב, לשווק מותגים ומוצרים, ולעיתים אף לשנות את פני השיווק הדיגיטלי עצמו. התופעה הזו צפויה להמשיך ולגדול ככל שיותר אנשים יבינו את כוחה של רשתות חברתיות בעיצוב המותג האישי.